FAQ
Var är min beställning?
När din beställning har skickats, kommer du att få ett bekräftelsemail med ett spårningsnummer. Du kan använda detta spårningsnummer för att följa ditt paket på transportörens webbplats. Om det har gått mer än 10 dagar sedan du la din beställning, vänligen kontakta vår support på support@nudient.com.
Jag vill göra en retur eller ett byte.
Vänligen fyll i den nödvändiga informationen via länken nedan, så hjälper vi dig med din förfrågan. Om du önskar göra ett byte, ber vi dig vänligen att först returnera den köpta produkten och sedan lägga en ny beställning.
Jag har inte mottagit någon bekräftelse-e-post.
Förvänta dig att ta emot en bekräftelse-e-post inom 1 timme efter att din beställning har skickats. För att säkerställa att du inte missar viktiga uppdateringar, vänligen kontrollera även din skräppost- eller spam-mapp för bekräftelse-e-posten.
För att säkerställa att du inte missar viktiga uppdateringar, kontrollera även din skräppost eller papperskorg för bekräftelsemejlet.
Jag vill göra en reklamation för en defekt produkt.
Vänligen fyll i den nödvändiga informationen via länken nedan, så hjälper vi dig med din förfrågan.
Kontakta oss
Skicka ett e-postmeddelande till support@nudient.com. Vi svarar på alla förfrågningar inom 48 timmar, måndag till fredag, mellan 09:00 och 18:00 CET (utom på helgdagar).